lørdag den 3. december 2016

Morgen med indlagt julestemning

Det har frosset i nat, drivhusets glas er glaseret med is, men huset ligger nu badet i lys.
Og lige så snart solen rammer huset, stiger temperaturen derinde.
Endnu er der ikke varmt nok til et længere ophold, men det mærkes tydeligt, når man kommer udefra.
De fine små, hvide julestjerner har klaret frosten, fordi de står inde i lanternen.
I staudebedet ligger frosten også på alt
Der er mange smukke detaljer der i solskinnet
Julestemningen fik lige et hak opad med denne skønne frostklare morgen.
Ha' en dejlig lørdag!

6 kommentarer:

  1. Skønne billeder og dejlig stemning. Netop sådan en frostklar morgen med sol er helt magisk.
    God lørdag til dig :)

    SvarSlet
  2. Det ser fint ud, jeg har taget lignende billeder, dog ikke af drivhuset.

    SvarSlet
  3. Så fantastisk smukt :o) og en herlig ting at du nu kan vise billeder af dit drivhus med opgående sol :o)
    Knus og god weekend

    SvarSlet
  4. Her er også sol og frost og smukt, men jeg har ikke noget drivhus som solen kan spejle sig i ;-) Jeg kan godt forstå du går og nyder dit!
    God lørdag til jer!
    Kh Nana

    SvarSlet
  5. Ja det var en smuk morgen :-)
    Hvor ser det hyggeligt ud med dit drivhus der i morgensolen, og åhh.. hvor jeg glæder mig til, at jeg også når så langt som til indretning af vores drivhus. Det er så skønt når man kan sidde ude i et glashus en solskinsdag om vinteren :-)

    SvarSlet
  6. Helt sikkert en skøn morgen, som også blev nydt her. Hvor er der altså bare hyggeligt i dit drivhus! Flot, at julestjernerne klarede frosten og smart at putte dem ind i lanternen :)

    SvarSlet