søndag den 12. november 2017

Glødende kulører

De kan endnu. Farverne derude gløder og lyser op, så det er en lyst. Der er stadig fest og kulør.


Her er det troldnøden, som endnu holder ved enkelte blade.


Bedet langs muren prydes af klatrehortensia, hortensia og liljekonvalbusk.


Hosta står fantastisk


Kærlighedsstien med hønseskovbedet i forgrunden.


I denne weekend er der intet arbejde udført i haven - men det har været nogen skønne dage med dejligt samvær og tid til familien. Den kommende uge er arbejdsmæssigt fyldt ud i rigelige mængder - jeg må tage en dag ad gangen.

Jeg skal have kigget lidt på Plantetorvets restmarked igen - der er nogen prydgræsser, som frister....


Jeg slutter med et billede af lærketræerne i baggrunden, som bidrager med de der fantastiske glødende kulører.

8 kommentarer:

  1. Smukt - der er hele tiden nye træer, der afløser med gyldne farver, således varer efteråret lidt længere til beundring for alle os, som kan lide de gyldne farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man må da sige, vi har fået noget for pengene i år!

      Slet
  2. Hvor er det sidste billede med lærketræerne i baggrunden dog smukt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - lærketræer er så fine, synes jeg.

      Slet
  3. Stadig fine farver. Enig med Susanne i, at billedet med lærketræerne er særligt fint.
    Mine hostaer er klasket sammen forlængst. Din er flot endnu :-)
    Mange hilsener, Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Lærketræer kan noget ganske særligt, og de er bare fine. Nogen af mine hostaer er også færdige, og så er der nogle, som holder skansen.

      Slet
  4. Jeg er bare så solgt ,dine flotte lærketræer, dem er jeg så vild med her har vi kun nogle så endnu. Du skriver at du vil kigge efter prydgræsser, kan de nås at plantes nu eller overvinter du dem inde. Hygge herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har slet ikke tænkt på, at græsserne kunne have det svært i vinter - så tak fordi du nævner det! Jeg tror, jeg vil sætte dem i drivhuset vinteren over.

      Slet