tirsdag den 22. april 2014

Sidste år...

Sidste år skabte jeg mig en ny lille have - hyggelig, fredelig og især sneglefri!

Den blev skabt i krukker og spande på vores store overdækkede altan, som aldrig er blevet brugt til andet end at lufte dyner på! Hele sommeren nød jeg den - fra tidlig morgen og til sen aften. Jeg fik endda en seng ud med tilhørende myggenet (og der var rift blandt husets piger om at sove derude) og et lille minidrivhus med tomater.
Det var virkelig min lille oase. Den vender mod vest, og der er store træer tæt ved, så der er ikke så meget lys, men de fleste planter trivedes fint.
Jeg har ikke mange billeder derfra (det før jeg begyndte at blogge!), men her kommer en smule:








Planen er jo at mit lille sted skal etableres igen i år, MEN der er opstået en forhindring! Næste indlæg vil afsløre hvilken!

6 kommentarer:

  1. Så håber vi at forhindringen er til at komme uden om eller over ...?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja, lige nu er det vist under ;-)

      Slet
  2. Dejligt med sådan en oase. Er spændt på hvad forhindringen mon er :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Cliff hanger ;-) Måske har du, Anette, noget erfaring jeg kan bruge ..... du ved i al fald mere om den slags end jeg!

      Slet
  3. Gode billeder.
    Spændt på dit næste indlæg.
    Tak for kigget.

    SvarSlet