torsdag den 8. januar 2015

Glimt fra værkstedet

I hverdagene når jeg ikke at binde så meget, men lidt er det da blevet til i dag. Jeg har eksperimenteret med at rulle små moskugler, som blev sat sammen til et hjerte. Det er jeg ikke helt tilfreds med, men jeg vil arbejde videre med små moskugler - synes, det giver et sjovt udtryk!
Jeg har også lavet 'indmad' til kugler i forskellige størrelser, og jeg nåede også lige at lave 2 kugler i birkeris - dem er jeg til gengæld rigtig godt tilfreds med. Jeg er vild med det rustikke udtryk, og jeg har hovedet fuld af ideer til forskellige teksturer.

 







2 kommentarer:

  1. Det er nogle fine binderier du viser :-)
    Held og lykke med salget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Vivi - jeg er ret spændt på den del med salget.....

      Slet