lørdag den 10. januar 2015

Kreativmesse på Haughus Gods

Som tidligere skrevet er jeg ved at forberede en stand til en kreativmesse på Haughus Gods, som ligger ved Jelling.



På Haughus Gods er der hver weekend kræmmer- og antikmarked i de gamle stalde, en butik med brugskunst og en rigtig hyggelig cafe i hovedhuset. Til Kreativmessen vil der også være stande på førstesalen i huset. Man kan se mere om stedet her.

Med på standen skal jeg have natur- og blomsterbinderi, og der bindes stort og småt i disse dage, der males dåser og støbes i beton. Jeg glæder mig - og jeg er spændt på, om der overhovedet er interesse for mit arbejde. Mest af alt nyder jeg dog processen og alle ideerne, der tager form i hovedet. Jeg har lavet en side her på bloggen, hvor jeg viser nogen af de ting, jeg har med - se øverst.

I dag har jeg blandt andet lavet endnu flere grenkugler i forskellige størrelser. Den store kugle er jeg ret glad for - der skal vist laves flere af den slags.




 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Hej Frede!
    Hvor er det spændende, både at lave tingene, med det bliver også sjovt at stille det an, og rammerne er i orden. Fin fane du har fået lavet! Jeg finder også din store kugle noget så skøn:-) Skal du have en stand på godset i flere weekender?
    Om man sælger noget eller ej så er hele processen dejlig, og meget lærerig, og interesse skal der nok være.
    Rigtig god fornøjelse, og glæder mig til at se din stand.
    Hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget spændende - og megasjovt at planlægge! I første omgang er det kun i weekenden med kreativmessen, jeg skal have en stand på Haughus. Derefter må vi se, hvad der sker....

      Slet
  2. Hej Frede flotte kugler! Det bliver spændende at høre mere om din weekend på godset. Det ser flot og hyggeligt ud. Det er jo som du skriver sjovt, dejligt og kreativt at forberede. God søndag. Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina - jeg skal forsøge at holde bloggen opdateret med kreationerne - og selve weekenden!

      Slet
  3. Hej Frede.Hvor er de flotte dine stor kugler.Spændende med den kreativmesse.Lidt ærgerligt at den ligger så langt væk fra mig.Glæder mig til at høre lidt om hvordan det hele spænder af Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil naturligvis berette om weekenden her på bloggen - dejligt du også synes om den store kugle!

      Slet