fredag den 15. maj 2015

En hel dag i haven

Jeg havde planlagt at dagen i dag skulle være havedag fra start til slut. Familien prøvede ellers at overbevise mig om både det ene og andet, men den beslutning stod ikke til at ændre :-)
Sikke en luksus! En hel dag i haven i fantastisk vejr.
Jeg har nået en hel masse. Jeg har været haven igennem med hakkejernet, kørt flis under sargentsæble-hækken, flyttet stauder, slået græs, klippet roser ned, ordnet hortensiabedet og ordnet en masse andre hængepartier.

 
De imponerende hosta med al deres grokraft

 
Hortensiabedet med skovbaggrunden,  klatrerosen i stativet og rhododendron i forgrunden
 
I morgen står den på plantemarked/-bytte ved Bindeballe Købmandsgård. Jeg håber på tørvejr, selvom  de vist melder noget andet.

1 kommentar:

  1. Det er så dejlig med en hel dag i haven, specielt når man virkelig har nået noget. Det ser fint ud i din have

    SvarSlet