onsdag den 8. januar 2014

Min første fantastiske uge som blogger

Og hvilken uge!
I morgen er det en uge siden, jeg lagde mit første indlæg ud på bloggen. Det var med bævende hjerte, for tænk om ingen opdagede min blog. Jeg fandt hurtigt ud af, hvor motiverende besøgstælleren er - det er jo vildt sjovt at udtænke indlæg, når der rent faktisk er nogen, som kommer forbi :-)

Her til aften rundede besøgstælleren sit første magiske tal:
1000 sidevisninger!
Jeg synes, det er vildt - langt over det jeg havde forventet.

Jeg kan takke Fru Pedersen og Hr. Dalby for en stor del af sidevisningerne, idet jeg er kommet på deres blogroll - det er jeg meget taknemmelig for! I det hele taget er jeg taknemmelig for hvert besøg - og en smule ydmyg - det forpligter jo!

Jeg kan godt løfte lidt af sløret for, hvad der venter her på bloggen i løbet af foråret.

Et smugkig:
 




So stay tuned in!

6 kommentarer:

  1. Det er super at følge din blok, glæder mig hver dag til at se hvad du har af gode ideer.. Hilsen Mie

    SvarSlet
  2. Velkommen i blogland, her er godt at være. Jeg begyndte også med angst og bæven for snart 3 år siden. Pludselig kender man en masse herinde, især hvis man selv lægger kommentarer på de andre blogge, så bliver man også selv kendt. Jeg ville gerne melde mig som fast læser hos dig, men jeg kan ikke se muligheden. Du er velkommen til at kigge ind til mig.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  3. Hej Lisbeth - jeg kigger skam tit og ofte ind på din dejlige blog :-) Jeg må lægge en hilsen næste gang!
    Fast læser - hmmm, jeg må ha' kigget på, hvordan jeg får sådan en mulighed op at køre. Der er meget at lære her i blogland!
    Tak for din velkomst og invitation.

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med din første uge i blogland. Den er jo gået fantastisk godt. Spændende indlæg og masser af læsere.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det er overvældende som det er gået - og meget overraskende, jeg havde forventet en meget langsom start, hvor der ville være langt mellem besøgene, men sådan har det i hvert fald ikke været - vildt og meget motiverende!

      Slet