mandag den 25. december 2017

Julebord med rosengrene og løgblomster

Efter en dejlig, dejlig juleaften med vore skønne piger, har vi inviteret familien på besøg til æbleskiver og hvid gløgg. Bordpynten blev lavet i en ruf med, hvad jeg havde af løgblomster, mos og havens skatte.
Jeg har været ude og klippe rosengrene til bordpynten. Lykkefund havde smukke hyben, som også kom med ind.


Grenene ligger hen ad bordet, og så er der syltetøjsglas med hyacinter og echeveria. Dertil svagt grønne lys.


Vi glæder os til en hyggelig aften! Vi er næsten klar.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt og stemningsfuldt med så enkle virkemidler. Syltetøjsglassene er rigtig fine. Jeg havde aldrig turdet sætte forskellige glas på, men det ser bare meget bedre ud, kan jeg se :-)
    Jeg håber, I havde en dejlig aften.
    Julehilsen, Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også, det blev rigtig fint, så jeg overvejer at arbejde videre med ideen til nytårsaften, hvor vi skal have dækket et langt bord. Vi havde en rigtig hyggelig aften!

      Slet