onsdag den 17. januar 2018

Når man får, hvad man ønsker

Min yngste har i månedsvis talt om, at hun ønskede sig snevejr på sin fødselsdag. I dag oprandt dagen, og da hun stod op, dalede sneen hvid og fin ned over gården. Stor lykke!

Jeg måtte endnu engang rundt med kameraet i haven - det er fint med sne! Senere på dagen kom solen også, men så blev det tø, og sneen svandt ind.

















Sættet her burde nok egentlig være kommet ind i vinter, men det er så fint at se på i den vinterlige have - og især da med sne.

10 kommentarer:

  1. Hvad hun ønsker skal hun få, tillykke med yngstedatteren, vi har ikke set skyggen af sne hos os, det så flot ud hos jer, så længe det varede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - hun stornød dagen! Vi har en smule sne endnu, men på den der lidt triste, halvtøede måde.

      Slet
  2. Stort tillykke med yngstebarnet, dejligt når ønsker går i opfyldelse. Det er så smukt, lyst og rent med sneen.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette - hun synes vist, det var helt magisk at ønsket gik i opfyldelse!

      Slet
  3. Tillykke - hvor ser det godt ud med Dannebrog midt i alt det hvide og sorte :-)
    Og hvor ser drivhuset sødt ud, som det ligger og putter sig.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes også, det er fint med Dannebrog i vinterhaven. Og jeg er så glad for, at drivhuset fik lov at putte sig - det har sin egen afdeling.

      Slet
  4. Tillykke med datteren - smukt vejr! Vi kunne også godt tænke os noget sne. Dejlige billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja det er fint med sne. Jeg er ikke så vild med at køre, når det er glat, men hvor jeg nyder synet af sne og rimfrost!

      Slet