søndag den 8. maj 2016

Nu går det stærkt

De sidste dages sol og varme får det hele til at eksplodere derude - nu går det for alvor stærkt! Magnoliaen står skøn, den så ellers en overgang ud til at have taget skade af frost og regn, men den er kommet så smukt igen!



Tulipaner og perlehyacinter stråler om kap i det hvide bed, så det er en fryd!




Jeg vander ikke ret tit i min have, selvom jeg har meget let jord, men nytilplantninger kan jeg dog ikke svigte. Mit nye staudebed trængte til vand, så nu er det blevet vandet godt igennem - jeg håber, det gør godt.


Dagen startede fantastisk! Da jeg stod op, var der dækket morgenbord i haven med rundstykker, som den ældste havde cyklet efter, vafler som de 2 andre havde bagt, blomster fra bondemanden og hjemmelavede gaver fra børnene! Sikke heldig jeg er!

6 kommentarer:

  1. Ja det går så stærkt, at vi ikke har tid til at blogge :) Vores magnolia blev lidt brun i kanterne af rimfrosten. Det ser smukt ud hos dig.

    SvarSlet
  2. Hej Frede.Det var da en dejlige dag du har haft.
    Og dine magnolie står da så smukt.Jeg viser også min Susan.
    Men dagens billede er da de smukke hvide perlehyacinter.Dem må jeg da ha næste år.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  3. Kære Jette. Hvor er det smukke billeder af både hyacinter, tulipaner og ikke mindst magnoliaen, tak for blomstervitaminer, sikke en fornøjelse at se. Desværre er det ikke lykkedes mig at få en magnolia til at gro i denne sandede jord, godt det er at nyde andre steder :-) Tillykke til dig med mors dag :-) Kærligst Merete

    SvarSlet
  4. Kære Frede.
    Sikke skønne billeder - du har bare helt ret. Det eksplodere ude i haverne lige nu.
    Kan du måske navnet på din smukke magnolie? Den er helt fortryllende.
    Mange hilsner Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Heike
      Jeg har desværre ikke navnet på min magnolie - den er fra før tiden, hvor jeg noterede den slags ned...desværre.

      Slet
  5. Det lyder til at have været en dejlig dag :)
    Skønne billeder af magnolien.

    SvarSlet