lørdag den 14. maj 2016

Skønne tulipaner

En kraftig byge har gjort det af med mine tidligste tulipaner, og inspireret af Lisbeth fra Høneballehaven gik jeg i haven for at fange tulipaner, før det er for sent.

 Spring Green
 
 Tres chic

 Greenland
 
Page Polka 

 Purple Lady
 
Queen of Night
 
 
Vi mangler regn, så vi kigger langt efter bygerne i dag - vi har fået lidt, men langt fra nok. Bondemanden har meget travlt med vandingsmaskinerne, også selvom temperaturen er faldet betydeligt - så 20 mm vil være mere end velkommen.

 
Som Henrik bemærkede på min sidste post, har jeg haft lidt problemer med mit kamera - jeg håber, de er overstået nu.

3 kommentarer:

  1. Billederne er i hvert fald fine, det var da godt, jeg kunne inspirere flere bloggere til at vise billeder af deres tulipaner, du er ikke den eneste :)
    I er heller ikke de eneste, der gerne vil have regn, jeg synes, vi fik så meget, men al den sol og varme og nu vind har tørret alting ud.

    SvarSlet
  2. Smukke billeder og smukke tulipaner, her er det heller ikke blevet til meget regn så jeg har ligesom bondemanden været ude og vande :o)
    God Pinse :o)
    Kh Linda

    SvarSlet
  3. Så fine billeder af dine smukke tulipaner. God ide med at tage billeder af dem, så kan vi andre der ingen har se de smukke planter.
    Vi har fået regn i dag, hvor meget ved jeg ikke men vel en 8mm. Vi havde egentlig planlgt at tage kvierne ud, men det droppede vi pga regn.
    Det dufter nu dejlig frisk og alt ser bare så flot grønt ud.
    Håber at I får lidt mere regn, så bondemanden din kan få lidt ro for de vandingsmaskiner
    God pinse til dig og din familie
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet