onsdag den 1. marts 2017

Så er det her!

1. marts - forår - ny havesæson!
Efter kraftig blæst i aftes er her nu stille. Der er ikke specielt meget forår i luften, men kalenderen siger forår - vinteren er slut. Jeg kan næsten ikke få armene ned, nu går det kun én vej! Og selvfølgelig skal kong vinter nok puste os i nakken - ham om det - jeg fejrer foråret!


De forårsmotiver, haven kan fremvise i dagens anledning, byder ikke på så meget nyt, men lige nu forsøger solen trods alt at bryde igennem.


Hønseskovbedet her i forgrunden udmærker sig netop nu med juleroser, og under bladene lurer alt det andet dejlige, som bare venter på lidt lunere vejr.


Drivhuset er også klar til aktion - og jeg glæder mig til at få gjort noget radikalt ved dets omgivelser! Der er ikke noget som drømme og forventninger, når en ny havesæson begynder - nyd det!


Glædeligt forår!

8 kommentarer:

  1. Her skinner solen nu, mon ikke også den gør det hos dig. Vi nyder alt det, vi kan - nu går vi en dejlig tid i møde, selvom det stadig er noget koldt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vejret har skiftet meget her i dag - regn og sol - jeg har været på job hele dagen, så jeg har nydt det indefra!

      Slet
  2. Tak, og glædeligt forår til dig, Aase!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er skønt, vi er kommet så langt!

      Slet
  3. Også JUbiiii herfra, det er forår:-)))herligt sprudlende indlæg om alt det gode der er nu, og det der kommer:-)))

    Også ift at kunne linke til min nye blog, altså 1000 tak for at du vil, så skulle følgende ling gerne virke hvis du kopiere og sætter ind
    http://www.anettesflora.com/feed/
    Det er afprøvet på min gamle blog. Og din blog er kommet på min nye:-)
    Ha en god aften
    Hilsner Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Så virker det, din fine, nye blog er på min blogliste! Tak fordi jeg må være på din!

      Slet
  4. Hej Frede. Jeg har det også som om at hjertet er ved at hoppe af kroge af glæde over at det er NU. Håber at du får en skøn forår. Hygge herfra.

    SvarSlet
  5. Skønt med 1. marts og forår, det er næsten ikke til at tro at vinteren nu officielt er forbi. Ham Kong Vinter kan da puste hvad han vil, vi vender ryggen til :)

    SvarSlet