fredag den 16. februar 2018

Morgengry

I dag har jeg for en gangs skyld været tidligt oppe. Altså i forhold til at jeg har vinterferie. Jeg var oppe før solen, og jeg var ude i det tidlige morgengry og tage billeder.


Vi har igen fået et pænt lag sne.


Solopgangen var ikke som i går, hvor den var helt fantastisk.

Men prøv lige at se denne lille video - den er ikke noget særligt hverken angående motiv eller kvalitet


men prøv at lytte - kan du høre fuglene? Det var fantastisk at høre deres kvidren og fløjten - morgenstund har så sandelig guld i mund.


Skøn start på en fredag i februar.

8 kommentarer:

  1. Inden jeg nåede at læse det du skrev om fuglene, havde jeg trykket på videoen, den pippen var det første jeg bemærkede, det er skønt, at de så småt begynder nu. For en gang skyld har vi også sne hos os.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt med fuglekvidder. Vi er lige kommet hjem efter en lille tur, nu er al sneen væk igen, men det lyder jo til, at vinteren ikke slipper sit tag endnu - men det må vi så tage med.

      Slet
  2. Ih, så skøn en morgen og fint med sne.
    Nogen gange er det bare dejligt at komme tidligt op.
    Jeg har dog ikke mulighed for at høre dine fugle kvidre fra denne pc, men jeg kan jo vende tilbage...

    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var fint med lidt sne igen - og sådan en tidlig morgen er fin ind imellem - selv i ferien!

      Slet
  3. Jeg var også ude i morges og bemærkede også at fuglene sang og spætten trommede oppe i skoven... trods blæst og sne er naturen ved at få forårsfornemmelser, så skønt.
    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da sikre tegn, når fuglene også begynder at give lyd! Så pyt med at der stadig er lidt vinter tilbage i sækken!

      Slet
  4. Ja, fuglefløjt foroven er forår. Vi havde flot sne i går ved sengetid, men da vi stod op, var det næsten væk. Desværre. Til gengæld har vi solskin i dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sneen ligger ikke længe - her er den også væk igen. Og rigtig skønt med solskin!

      Slet