lørdag den 14. januar 2017

20 røde roser - nu med hul igennem!

Ved et uheld kom jeg til at udgive dette indlæg i går - og skyndte mig at annullere, men det tomme link dukkede jo alligevel op rundt omkring. 

Lørdagens fine solskin var perfekt til en udendørs fotosession. En gammel stub i skoven udgjorde en rustik piedestal, en lille smule sne og så var scenen ligesom sat.
 
 
I centrum var en lille dekoration, jeg har lavet til min fars gravsted. Faktisk er det bare en kurv med 20 røde roser og lidt eukalyptus.
 

Lyset fra den lave sol fik de røde roser til at gløde og stråle.
 
 
Jeg elsker at arbejde med kontrasten mellem det rustikke og det forfinede. Jeg synes, kurven og roserne klæder hinanden.

I morgen kommer flere billeder fra stubben i skoven.

12 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud. Næsten lige til at fortælle et lille eventyr om - hvem glemte kurven i skoven? Var det en, der blev spist af ulven på vej ud til bedstemor? Eller en ungmø, der forsvandt i elverhøjen? Eller var det måske en ungersvend på vej til sin kæreste, der fandt kæresten og derfor glemte roserne?

    Det med forsinket udgivelse af indlæg kan godt drille lidt. Hos wordpress skal man passe på tidszonerne og det amerikanske datoformat.

    God søndag til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har ret - det er noget fortryllende over set up'et. Jeg kom bare til at ramme den forkerte knap, da jeg lavede et par kladder i går - en tanketorsk. Jeg vidste godt, der kom et tomt link på div. blogrolls, men det blev så til en teaser ;-)

      Slet
  2. Så kunne jeg få set hvad det var med de 20 Roser og hold nu da op hvor er den fin. Det ligner noget der har kostet en million som den står der og gløder.

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Ja, solen stod lige præcis, hvor den skulle - og stubben gør det nu også godt, synes jeg.

      Slet
  3. Flot dekoration - solen gør den godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lisbeth - ja, sol gør vist os alle godt her i januar.

      Slet
  4. Smukt som kurven står med roserne i. Det er fint som solens stråler rammer, og ja det rustikke look er jeg også vild med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Vivi - solen gør lige forskellen - man har lov at være heldig!

      Slet
  5. Smukt motiv - fedt også at du sådan har fået hul på "blogbylden":-}

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Marie - og tak for dine kommentarer.

      Slet
  6. Smuk og personlig pynt til gravstedet. Du har ret de røde roser gløder og stråler i den lave sol.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Solen og stedet var helt perfekt til lige netop denne dekoration - dejligt!

      Slet