lørdag den 14. januar 2017

Sne over land

I dag er vi vågnet op til et lille drys sne og sol - smukt!


Skønt at få sol i øjnene, jeg trænger til lyset
 
 
Det klæder også drivhuset, og det udenom bliver lidt pænere, når det er dækket af sne - nøj, hvor det klør i fingrene for at komme i gang med at anlægge omgivelserne - jeg er en smule træt af at se på jord og ukrudt!
 

 
Sankt Hans Urt står fint med sne på toppen - så er det alligevel ok, at jeg ikke nåede at klippe stauder ned i efteråret.
 
 
Et kig mod nord afslører, at der vist er mere sne på vej!
 
 

9 kommentarer:

  1. Ja her skinner solen ikke mere, vi har også fået et meget let drys sne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har haft glæde af solen hele dagen, ikke at jeg har været meget ude i den, men skønt har det været alligevel!

      Slet
  2. Hej Frede, jeg tilslutter mig kløen i fingrene. Det går altså alt for langsomt lige nu, selv om viteren giver os haveejere et velfortjent pusterum fra vores haver så behøver det da ikke at være så langt :o) lige nu nyder jeg en del arnchair gardening og tænker at inden jeg får set op fra bøgerne så kan vi komme igang i haven igen.
    Rigtig dejlig weekend til dig fra Linda.
    Ps. hvor er det skønne billeder med sol på :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke så god til armchair gardening - jeg bliver alt for utålmodig! Hvis jeg får en ide, skal det helst være nu! Men måske skal jeg prøve med noget vintersåning - det ser spændende ud!

      Slet
  3. ...det klæder helt klart drivhuset. Her har solen også skinnet hele formiddagen, men det er slut nu.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har haft glæde af solen hele dagen - jeg har nu mest været inden døre, men det er skønt alligevel!

      Slet
  4. Skønne billeder af din fine vinterhave. Her har jeg også nydt at solen bare kom lidt igennem.

    SvarSlet
  5. Ja det er så fint med et drys sne. Alt bliver så rent og fint. Dejligt at solen har været på besøg.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet