torsdag den 30. januar 2014

Jeg samler til huse

De kommende dage har jeg et projekt. Et projekt, hvor jeg kombinerer lærergerningen og blomsterne.
Vi har emnedage i udskolingsafdelingen, og jeg skal have et værksted, hvor vi skal dekorere trappeopgangen i huset.
Jeg har haft hovedet lagt i blød, for det må jo helst ikke koste noget, og det er jo ret begrænset, hvad vi kan finde af blomster og grønt ude.
Så i dag har jeg været ude og samle ind i haven og læbæltet

 
 
Skønne lærkegrene
 
 
 
Lidt grønt i form af efeu
 
 
 
Bark fra div. træer
 
 
 

 
 
Og vi skal bruge masser af birkeris
 
 


 Jeg er spændt på, om resultatet bliver bare nogenlunde, som jeg forestiller mig!
Der kommer flere billeder af projektet undervejs - og af resultatet!







3 kommentarer:

  1. Så spændende altså, det glæder jeg mig til at følge, rigtig god fornøjelse:-)

    SvarSlet
  2. Åh, det bliver da fint! Det er sådan noget jeg elsker ved at undervise. Når man sådan laver noget der er lidt anderledes og får fat i nogle af de unge mennesker på en ny måde :-)

    SvarSlet
  3. Det ser spændende ud, der kommer helt sikkert noget fantastik ud af det.

    SvarSlet