onsdag den 12. februar 2014

Borddeko til lillepigens barnedåb

Borddækningen og blomsterne på bordet er med til at byde gæsterne til fest, synes jeg.

Det kan gøres på mange måder - her er én!





Der er ikke brugt mange blomster, men en større deko med afskåret og en masse grønt fra haven midt på bordet - og så vaser med en enkelt blomst fordelt på bordene. Jeg har brugt roser og nelliker.

 
 

 



Lysene står på små fade med kaffebønner og bønner som eneste dekoration, og bordkortene er manillamærker m. lidt pynt.


Og så elsker jeg mine hvide damaskduge - nogen er arvestykker, nogen er gaver og nogen er købt i genbrug - fælles for dem er, at de er alle gamle og brugt til mange festlige sammenkomster

 
 
 
 
Lillepigen, som er fyldt 7 år...
 

Alle billeder i dette indlæg er taget af min bror Bent Andersen.

4 kommentarer:

  1. Så fint det er! Jeg elsker at dække bord. Det er lidt ligesom at pakke gaver ind. Det er dejligt at gøre tingene fint :-)

    SvarSlet
  2. Du har fuldstændig ret - det er som at pakke gaver ind :-)

    SvarSlet
  3. En mindeværdig fest. Smukt bord. Jeg har også en stak gamle hvide duge, som jeg gerne bruger, selv om de skal stryges :-)

    SvarSlet
  4. Det med strygningen er ikke min spidskompetence, men det går som regel - og ind imellem ryger de på renseriet til den store omgang!

    SvarSlet