mandag den 10. december 2018

Glimt af decembersol

2. søndag i advent viste sig med flere glimt af sol og vekslende byger. Det var godt med lidt lys til turen rundt i haven.


Der sker ikke så meget lige nu.


Der er dog stadig fine motiver.


Og hvis man ser godt efter, er der også farver.


Skimmiaen er flittig med mange blomster.


Spejlbassinet ruster og laver de fineste spejlinger af hængebirken.


De såede stauder er spiret, her er det riddersporer, så nu er de flyttet ind i drivhuset, så jeg kan holde ordentligt øje med dem.

Mon det bliver lidt køligere nu, så vi slipper for de tunge, mørke dage?

4 kommentarer:

  1. Ja det var dejligt med noget solskin. Det må gerne blive køligere, hvis vi kan slippe for de tunge mørke dage, de er for triste. Flot at dine riddersporer er spiret og flot spejlbilled i spejlbassinet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var overrasket over riddersporerne - jeg håber, jeg kan holde liv i dem.

      Slet
  2. Det var dejligt med lidt sol.
    Tænk, at riddersporen spirer nu. Men den må jo kunne klare vinteren :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg, den kan - mon ikke det hjælper at være i drivhuset?

      Slet