lørdag den 19. oktober 2019

Jeg er flyttet!

Det har længe været et ønske at ændre min blogs navn og adresse til noget mere mundret. I dag er min nye blog så på plads, og denne side vil ikke længere blive opdateret.

Min nye blog hedder
 
og adressen er
 
 
 
www.fredeshave.blogspot.dk
 
 
'Fredes have' er endnu ikke helt færdig, men det allermeste af indholdet fra den gamle blog er kommet med over på den nye. Jeg håber, at I, mine søde læsere, vil følge med over på den nye side, og at mine medbloggere vil føje min nye side til deres blogroll. Min instagram har også skiftet navn til @fredes_have.
 
 
Velkommen i Fredes have!
 
Denne side forbliver tilgængelig en tid.




14 kommentarer:

  1. Ja men tillykke med det nye navn, gad vide hvad Frede egentlig kommer af, når du nu hedder Aase?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Aase klinger ikke rigtigt, synes jeg, så da jeg i sin tid startede med bloggen, nuppede jeg lidt fra mit efternavn Godtfredsen - og så blev det til Frede!

      Slet
  2. Nå ja det burde jeg kunne regne ud, jeg sad og tænkte på Frederiksen :)

    SvarSlet
  3. Så fint med din nye blog. Den ser godt ud og den vil jeg glæde mig til at følge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det glæder mig du vil følge bloggen!

      Slet
  4. Tillykke med det nye blognavn.
    Hilsen Lis

    SvarSlet
  5. Tillykke :)
    Jeg iler straks over på den nye...

    SvarSlet
  6. Enjoyed studying this particular, very nutrients, appreciate it. "If it was an overnight success, it was one long, hard, sleepless night." by Dicky Barrett. เล่นสล็อต

    SvarSlet
  7. สามารถแจ้ง betflix เครดิตฟรี ได้เลยครับ และยังสามารถรับโบนัสต้อนรับ welcome drink อีก 50% เมื่อฝากเงินครั้งแรกกับ เบทฟิก อีกด้วย ซึ่งท่านสามารถรับเงินโบนัสจากเรา

    SvarSlet
  8. คาสิโนออนไลน์ระดับพรีเมี่ยม ที่มีสาวสวยมาแจกไพ่ ระบบฝาก-ถอน Auto 10 วินาที ไม่ต้องรอคอย คอนเซปนี้ชื่อว่า Sexy บาคาร่า หรือที่เรียกว่าเย้ายวน พวกเราย้ำบริการให้ผู้เล่นได้เจอกับการแปลกใหม่จากเดิมที่ PGSLOT

    SvarSlet
  9. เกมส์สล็อต (Slot Online) ก็เป็นอีกเกมหนึ่งได้เป็นที่ชื่นชอบไม่แพ้กันและจากนั้นก็ยังอยู่คู่กับคาสิโนออนไลน์มาอย่างนานอีกด้วย pg slot โดยสล็อตออนไลน์ (Slot Online) นั้นจะมีลักษณะเด่นเลยก็คือจะเป็นรูปลักษณ์ตู้เกม หรือที่เราก็จะกันหรือเคยทราบกันก็คือ เครื่องสล็อตแมชชีน นั่นเองนะครับ

    SvarSlet
  10. ทดลองเล่น pg slot เว็บเกมสล็อตออนไลน์น้องใหม่จากค่าย พีจีสล็อต ค่ายเกมสล็อตออนไลน์อันดับ 1 ที่ลูกค้าทั่วโลกต่างยกย่องให้เป็นเว็บเกมสล็อตออนไลน์อันดับ 1 ตลอดการ

    SvarSlet