onsdag den 16. december 2015

December med benspænd

December er ikke helt blevet, som jeg havde forestillet mig, men heldigvis er der jo endnu tid! Der har været et par benspænd, som har sat tempoet ned, og jeg har ikke nået, det jeg ville.
Først fik jeg en mindre hjernerystelse, som slog mig halvt omkuld, og da jeg ligesom kom i gang igen, blev jeg overmandet af en monsterforkølelse, som har lagt mig helt ned!
Så her mangler endnu pynt, vaniljekranse og nogen gaver. Alligevel bliver det jo jul - en dejlig en af slagsen, det er jeg sikker på!
Pigerne har været i gang med at lave pynt til træet. Vi skal pynte 2 træer i år, så det bliver det sædvanlige hvide og sølv og som noget nyt et med rødt tema (forklaring på de 2 træer følger senere). Pigerne synes, det er herligt med rødt!



 
 
Jeg håber at nå lidt mere indendørs naturpynt - jeg drømmer om en stor lærkegren med mit fine hvide pynt i entreen og en granguirlande. Og så en masse juleblomster! Indtil videre nyder jeg den lyserøde hyacint på sofabordet, som jeg på ingen måde kan dufte...
 




9 kommentarer:

  1. Velkommen i klubben af snotnæser...ikke spor sjovt men der er ikke så meget at gøre ved det og mon ikke det bliver jul alligevel.

    SvarSlet
  2. God bedring til dig - og som Rita skriver bliver det nok jul, selv om man ikke når det hele ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg synes nok, at du har været stille. God bedring - godt pigerne hjælper til

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring. Dejligt at pigerne laver julepynten til træ nummer 2, det lyder spændende.
    Julehilsen Anette

    SvarSlet
  5. Du har da været hårdt med - godt din jul ikke blev ødelagt. Fin, rød julepynt - dygtige piger du har.

    SvarSlet
  6. Det var da noget træls noget men jeg håber at du får det bedre. Dejligt med pigerne gerne vil hjælpe så de skal vel bare køre los med juletræet og småkagerne kan jo købes hvis det ikke bliver til. Formålet med julen er jo at være sammen og hygge. Og tro mig at uanset hvad så bliver det jul med nogle børn og mand. Så glæd dig til juleferie, samvær og hygge sammen med dem du holder af.
    Fortsat god bedring.
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
  7. Øv for den dag, hvor har du været uheldig. Rigtig god bedring til dig. Håber du snart er frisk igen.

    Kh

    Esther

    SvarSlet
  8. Hej Frede.Sikke da uheldig du har været.Men der er vist mange der ligge med en ordentlig forkølelse.Min mand har også lagt sig.
    Dejligt at du har pigerne til at hjælpe.
    Rigtig god bedring Knus Jette

    SvarSlet
  9. Rigtig god bedring til dig og glædelig jul til dig og dine.
    Klem Lonni

    SvarSlet