torsdag den 16. juli 2015

Bedre sent end aldrig

I går blev hækken klippet - bedre sent end aldrig! Til gengæld håber jeg, jeg kan nøjes med én gang. Det er nu dejligt, når det er gjort, og vejret har vist sig fra sin bedste side, når det gælder havearbejde: sol og en temperatur, som hverken er for meget eller for lidt = skønt!


Jeg er så glad for min 'forhave', som vender mod nord - den består bare af grønt i forskellige nuancer og strukturer og er meget nemt at holde. Det er grønt både sommer og vinter. De eneste blomster, man finder her, er rhodoerne, lidt påskeliljer og hostaer. Derudover er der vinca, efeu og de stedsegrønne søjler.


I hønseskovbedet opdagede jeg denne skønhed, som er ved at springe ud.
 
 Og i skærebedet er denne ved at sprænges
 
Til slut Penny Lane op mod den smukke aftenhimmel - først med blitz og så uden.

 

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Drømmende dejlige billeder af din Penny Lane. Altid dejligt at få klippet hæk - vi venter altid til nu, så er det muligt at klippe en gang.
    God solskinsdag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne - ja, der er mange skønne motiver derude lige nu. Især blandt roserne - og Penny Lane er ingen undtagelse.

      Slet