lørdag den 18. juli 2015

Til morgensol

Jeg har fået mig en morgenkaffebænk lige uden for bagdøren. Det har jeg ønsket mig længe, her er altid sol, og ofte har jeg siddet på betontrappen - men det er koldt for rumpetten. Udfordringen er, at i høsttiden kommer vogn og traktor ret tæt på, fordi de skal bakke ind i laden, og der er ret snævert. Derfor skulle det være en klein og smal sag, så alle kan være der.
Nu har jeg fundet den, og nu er den indviet i strålende morgensol.

Lige til en lille pause, hvor morgenens friskhed og fuglesangen nydes


Chokoladeblomst

Morgenkaffe i selskab med Dronning Ingrid
 
Et nyt yndlingssted
Jeg må på jagt efter et gammelt vindue og en lanterne i bambus, det, tror jeg, ville være fint


10 kommentarer:

  1. Hvor fint, det perfekte sted at indtage en kop morgenkaffe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lige til en lille pause med kaffen!

      Slet
  2. Det ser dejligt ud med din bænk, og så fint der er pyntet med blomster omkring den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Vivi. Ja, det med pynten omkring er jo en stor del af hyggen, synes jeg.

      Slet
  3. Det er godt nok en lille bænk, men super fin og funktionel. Kan godt forstå at du er glad for den.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var lige sådan en, jeg havde brug for her.

      Slet
  4. Kære Åse.
    Der ser rigtig dejligt ud ved din bænk. Ønsker dig en dejlig ferie og din bondemand en god høst.
    Mange hilsner fra Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Elaine - og tak for de gode ønsker for ferie og høst!

      Slet
  5. Det er så hyggeligt med bænke, og din ligne en jeg kunne tænke mig ved vores hus:-)hvor har du fundet den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fundet den i Anemonen i Christiansfeld, den er fra I.C. Lauring. Det er nemlig meget hyggeligt med bænke rundt omkring.

      Slet