tirsdag den 28. juli 2015

Voldsom regn

Det havde åbenbart ikke fået regnet af dagen før, for i aftes fik vi en hel del ret voldsom regn.


Det betyder, der er lidt at rydde op i haven i dag - men heldigvis ikke i massevis.

For første gang har jeg blåbær i haven, så vi følger spændt med i deres udvikling.


Mine solhat er endnu ikke så langt, men sikke en flot opbygning.


 
Jeg kan ikke huske, hvad denne hedder, Mandstro? - den er i al fald fin

 
Og så får I lige en genudsendelse af Piilu - den bliver jeg da i godt humør af!

4 kommentarer:

  1. Det er godt med noget regn, men lidt træls med alt den oprydning bagefter, her har vi fået 69 mm på tre dage, men vi trængte til det.
    Jeg har også taget billeder af Piilu. Mandstroen er anderledes end min.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke, om det er en mandstro - det er bare et gæt. Knap 70 mm er da helt godt, så kan I da vist også klare jer lidt! Det lyder da til, vi kan få lidt sommer igen, det ville være dejligt!

      Slet
  2. Det kunne godt ligne mandstro, synes jeg...men er ikke sikker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har vist en forestilling om at mandstro er kraftigere, men der er jo sikkert flere typer - den er desværre plantet længe før, jeg gav mig til at skrive navene ned på plantelisten her på bloggen :-)

      Slet