onsdag den 8. juli 2015

Hjemvendt fra ferie

Så er vi landet på egen matrikel efter 5 dages ferie i skønne Norge. Vi har haft en fantastisk ferie med massevis af oplevelser.

Her har vi boet hos en norsk veninde med denne storslåede udsigt!


Vi har haft hedebølge som i Danmark, og blev lige kølet ned i sneen på fjellet.
 
Vi har ikke set på haver, men jeg plukkede denne buket ved huset. De fine storkenæb blev jeg ret forelsket i, så jeg har gravet nogen op og taget med hjem, så håber jeg, de vil trives hos mig.
 
Haven herhjemme trænger virkelig til en kærlig hånd nu, græsset trænger til at blive slået, hækken klippet og afblomstrede stauder til at blive klippet ned. De skønne roser er dog også begyndt at blomstre her, så de overstråler manglerne!

5 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt sted, og udsigten, og luften, ja landet er noget så dejligt! Velkommen hjem:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette - ja, det er et skønt sted, og så var vi heldige med vejret, så det var faktisk næsten dobbelt op på oplevelsen!

      Slet
  2. Hej Frede.Velkommen hjem fra det norske.................dejlige billeder deroppe fra.Sikke ne udsigt i kunne nyde.Og jeg nyder da også den smukke buket du viser.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet